Lilypie First Birthday tickers

The Godmother!

Låter liksom fränare på engelska juhe.

Blir lite avundsjuk, varför är inte jag The Godmother (måste uttalas med en dramatisk röst!!!) till någon unge?
Tycker jag är HELLUSTIGT ;)!







Men nu skulle detta inlägg handla om tok-lustig fakta utan om rolig fakta. Att Liams gudmor är ingen mindre än LISA =D!

Lisa är ju moster till Liam och har ju på så vis redan en väldigt stor roll i hans liv. Men sen tänkte vi på det självklara, vem har samma värdingar och är lika awsome som jag (Sara)? -Jo Lisa juhe!!!

Sen får man ju inte glömma hur mycket Liam gillar Lisa. Så fort hon kommer in i rummet då jag har honom i knät så bara slänger han sig rätt ut då han ser henne. Typ "jag skiter i om jag slår ihjäl mig, Lisa är här o de är VÄRT! Love her!"

Det är väldigt tydligt hur dem tycker om varandra och valet var självklart!









"sen har hon mkt att lära mig också" flikar Liam in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0