Lilypie First Birthday tickers

Tårta!

Till dopet gjorde jag min första tårta. OK jag hade gjort en sketliten någon vecka innan för att öva!
Totalt misslyckande blev det då.

Till dopet blev det helt OK, smakmässigt iaf. Inte helt nöjd m utseendet.
Var lite svårt att få över sockerpastan i ett stycke på den stora tårta och tiden var knapp!


Har inga närbilder på den men ska se om jag har några lite mer detaljerade.




Idag har jag bakat bottnar till grannen och goda vännens tårta som vi ska ge i present. Hoppas den blir bra. Marre hade önskemål om  _ _ _ _ _-smak och det kommer vara i _ _ _ _ färg med massa _ _ _ _ _ _ _ _ på. Vågar inte skriva exakt. Om Ante läser min blogg. Tror inte han gör det. Men kanske det =O...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tårtan både va snygg och smaka snyggt.. ;) As always liksom.

2011-04-09 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0