Lilypie First Birthday tickers

Party-kid!

Jag, Bebis och Papi har hunnit med Lady Gaga konsert nu. Det är inte heeelt omöjligt att vi köper ett dygns-pass och springer på Sweden Rock. Ska ändå till Karlshamn då vi ska fira Jocke som ska ha 30-års fest den 12 Juni. Finns en del jag vill se men det beror lite på vilken dag man kan gå!

Senare i sommar ska jag och Mormor ha picknick i Berg med mackor, pajer och VIN (alkoholfritt till mig förstås, men inte te Mormor ;)..). Då det är 80-tals festival!!!
Blir en riktig konsert o festival-unge det här kanske hehe ;)!


Kommentarer
Postat av: Jane

Jag tror minsann det blir en liten "musiknörd" av er bebis, hihi. :-D

2010-05-11 @ 11:51:26
URL: http://www.janejohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0