Lilypie First Birthday tickers

Nu är det Söndag!

Det blev grill igår! Gott var det. Papi och Gubben satt inne sen och spelade tv-spel och drack öl. Jag och Gummsan satt på balkongen och pratade lite. Papi skulle bara följa mig hem och ge mig spruta. Bor ju på samma gård så det var ju inga avstånd. Dock hade vi glömt nyckel så när jag gick runt hörnet såg jag Papi få hjälp av Gubben upp mot loftgången för att sen åla sig upp (bor på andra våningen). Inte klokt och jag blev helt rädd typ =).

Vaknade för ngr timmar sedan och var så hungrig. Så fick äta en panik-frukost innan den "riktiga" som kommer här snart. Papi var gullig och handlade på Priso.

Sen blir det bull-bak och laga hela lax-filéer.

Magen växer, inte lustigt om man läser påståendet om bull-bak kanske ;). Är lite festligt för mitt på magen är jag platt. Som att jag sprungit rätt in i en vägg eller ngt! Hehe
Längtar till Grabben. Helt otroligt att tiden går så fort!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0