Lilypie First Birthday tickers

Long time no see....

Nu var det JÄTTElänge sedan jag skrev ngt på bloggen! Usch mig!
Men jag har haft så fullt upp så Ni förstår inte. Har fortfarande fullt upp känns det som men nu har man ju kunnat bocka av ngr saker iaf!


Mest är det ju skola, läxor och arbeten och allt som hör därtill. Men sedan flytt (hade kvar grejer i gamla lyan tills nu denna helgen), städ och lass hej o hå. Sedan spring hos läkare och olika symptom av både det ena och det andra. Haft ett tryck på bröstet på sistonde så pratade med en läkare om det. Då han inte kan röntga pga graviditeten så kunde han ju inte veta om det hade med reumatismen o göra el inte. Han trodde iaf att det kunde vara en inflamation på en luftsäck... hm inte hört talats om de. Men skönt är det inte. För det ska jag få kortison. Men receptet finns inte på Apoteket av ngn anl... jaja det ska inte vara lätt.
Hoppas bara de släpper till på Fredag, då ska jag med The one and only Party Crew te Estockholmo o röja te GAGA!!!!!!!!!!!!!!!!
VILKEN PEPP!!!
Fatta jag som varit så nedstämd, en konsert m Lady Gaga borde få bukt på det problemet ;).

Sen måst ja ju berätta en massa om UL som jag varit på (o Moster L va med på ett med  :D!!!) men det gör jag en annan dag om det är OK: Helt trött. Flyttat hela dagen. Ajaj i fötterna o tyng på bröstet.

PS Pyret sparkar hej till Er! DS

Kommentarer
Postat av: Moster L

sparka tillbaka tänkte jag säga, men det får du ju absolut inte göra.. klappa lite lätt tillbaka, istället :p syns senare i veckan! pöööss

2010-05-03 @ 00:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0