Lilypie First Birthday tickers

Dagen som gått!

kastat upp, stressat. Vart ledsen för att jag stressat och kastat upp. Papi kom hem och följde med till sjukan. Skulle till Barnmorskan. Stod och kastade upp tills bara ngr min innan jag skulle vara där. Åter till stressen.

Väl där var allt bra med Bebis. Lyssnade på hans hjärta och allt lät bra, då hon väl fick tag i honom. Hjärtslagen va inte svåra att hitta. Men han smiter iväg hela tiden haha.
Blodprov tog hon också. Ska ta järn-tillskott nu. Jordgubbar innehåller järn med. Buhuhu va jobbigt ;).

Papi lagar Tacos nu, vad gulligt!!! Han gör lite sånt ibland!

Jag har så sura uppstötningar usch. Gummsan visade bilder på Söta C som varit hos fotografen. Gud vilka fina bilder asså!!!!
Fick med mig en kopia hem tom =D!!!
Nu ska jag och Bebis vila ;)!!!


P & K på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0