Lilypie First Birthday tickers

Back to life, back to reality!

Helg i Sthlm. Helt underbar. Såg ju Gaga!
Den bästa konserten jag vart på. Har ju varit på andra som varit jääääkligt bra men jag tror Gaga vinner. Sammanhållningen i publiken gör mkt. Hon "fick alla med sig".

Moster L var jättefin med stort hår och stor svart rosett i håret. Glittriga skor därtill. Jag körde på lårhöga stövlar o röda läppar, vi hann inte ens av tunnelbanan innan vi fick komplimanger för våra outfits båda två, kul! =)

En internet-kanal kom o tog kort med. Lite jobbit för vet ju inte hur fotona blev =S hua!

Väl inne i Globen, efter att de tvingat mig att slänga mitt paraply =S, åt vi lite korv och gick till våra platser.
Jag hade ingen aning om hur höjdrädd jag är asså, mådde sååååååå dåligt av att sitta så högt upp. Rabblade att "det är inte meningen att vi små människor ska sitta så här högt upp!!!!" Papi bara kolla lite lustigt på mig. Men tröstade mig.

Förbandet satte igång, Mami tyckte de var roliga och ösiga. Bebis tyckte att de var såååådääär och sparka som tusan. Till följd fick jag "vaddera" magen med massa tröjor o jockor. Mami blev ännu fetare och vääääldigt varm. Men Bebis blev nöjd och det är ju huvudsaken ;)!!!

När väl Gaga gick på scenen var Bebis lugn. Även fast Mami, Papi; Moster L och Morbror P dansa och rocka fett =D! Tror Bebis gillar Gagas fantastiska röst och gunget och bara njöt hehe =)!!!
Showen var helt fantastisk. Var världens ös på även sittplats och timmarna kändes som ngr min =S: Det går ju fort då man har roligt Ni vet!

Sen bar det av till Bandhagen där vi fått låna en lägenhet av Snälla Sara. Tänkte köpa mat på den nattöppna (enda matstället i bandhagen) men pizzeriabagarna bråkade med varandra, inte dåligt heller. Världens liv, helt omöjligt att beställa mat. Gick hem till lyan och vi var hungriga på mat men mätta av Lady Gaga-kärlek ♥!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0