Lilypie First Birthday tickers

Rätt låt vann!!!

Anna vann festivalen och det var den bästa låten. Tror att Anna vann extra-poäng hos svenska folket också, vilket det inte är något fel i, då hon är en väldigt "likeable" person och med tanke på att hon så sent som förra året var med i Idol och inte ens vann. En liten Törnrose-historia på något vis. En väldigt trevlig afton har vi haft. Fylld av god mat, snacks festival och trevligt umgänge :D!
Jag tjöt då Anna vann såklart. Det här har varit den bästa festivalen NÅGONSIN. Alla som känner mig vet at jag gillar Sylvester. Jag gillar även Rybak! Väldigt bra allt!

Nu har "Kom kom kom som en som som som" fastnat på huvudet bara. Vi är hemma nu, Papi spelar tv-spel med Morbror P (via nätet) och jag sitter med datorn i knät. Redan fixat mig och är trött!
Moster L hade ett väldigt trevligt recept på kttfärsås som jag ska göra här hemma ngn gång!
Mormor och Morbror P hade inte hört Pyrets hjärtslag så de fick höra det innan vi drog hem. Denna gång låg pyret mkt mer till höger än vad hon/han brukar. Kul när Pyret rör sig sådant.

Tog lite foton idag, ska lägga upp de imorgon tänkte jag.
Nu blir det krama Katten och sova!

Stora kramar

Kommentarer
Postat av: mormor

Det var det bästa ljud jag någonsin hört...pyrets hjärtljud..

2010-03-14 @ 11:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0