Lilypie First Birthday tickers

Pyret har hicka?

Long time no see!
Synd att jag varit dålig på att uppdatera, för för en gångs skull har jag varit ute lite ur mitt ide!
Är väldigt segt nuförtiden (nja har ju varit det under hela graviditeten).
Men allt är ju väldigt roligt ändå. Kan inte riktigt fatta att Pyret är så stort heller (12 cm denna vecka). Väldigt kul och det syns nu. Fast bara jättelite, och tur är väl det eftersom jag inte är så jääättelångt gången.

Har känt lite kittlingar, jättesmå ryck, eller hur man nu ska förklara det. Undrarde så vad det var för ngt, vet ju att man inte känner sparkar och dyl i denna vecka. Men det var ngt jag aldrig känt förut. När jag flera dagar senare läste om vad det är som försigår i magen, såg jag att det stod att man kan känna av Pyrets hickningar väldigt svagt som små kittlande käsnlor i magen. Det är precis så det känns så är ganska säker på att det har varit det! Jättehäftigt verkligen!!!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0