Lilypie First Birthday tickers

Politisk dag!

Inte allra minst för att jag har Samhäll b la idag då det ska snackas politik. Utan politiker kommer till skolan idag för att se hur allt går till haha!!!

Oj oj, ja har varit på skolan 3 gr,inte ens heldagar, Jag pluggar u hemma, o kan absolut inget av det han sa senast. USch haft så mkt.
Sen har jag haft feber hela natten, legat och svettats och varit iskall om vartannat!!!
Tog en tablett då jag vaknade och nu känns det liiite bättre. Men tröttheten kan man ju inte göra ngt åt. Får fortfarande ont i huvudet av ljud o rörelse, och jag ska ha lektion m Lasse hela dagen idag ojojoj....

Fattar inte att jag kan ha sån otur, är ju ofta sjuk. Men detta är ju larvigt!

Hoppas det blir bättre till senare. Då ska jag låna böcker, plugga sen städa.


Kram o hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0