Lilypie First Birthday tickers

Moster L gästbloggar!

Nu är de moster L som gästbloggar i detta krypin!
Sitter just nu med Mami i sängen och snackar lite skit.. vi hade nyss ett skrattanfall då vi satt och lyssna på pyrets hjärtljud genom en apparat.. jag har på högsta volym då jag letar för fullt efter den lillas hjärta och då börjar såklart Mami att gapskratta och jag hoppar högt då de låter som FAEN i hörlurarna.. inte tänker man på att sänka eller ta av sig lurarna heller.. Mami börjar gapskratta ÄNNU mer utav denna scen och jag slänger av mig lurarna.. då ligger hörlurarna och typ vibrerar och låter som fan på sängen vilket får Mami att garva ÄNNU mer utav sitt oväsen.. där låg vi i sängen och skrattade ikapp med allt ljud ifrån hörlurarna ;) går inte förklaras, måste upplevas!


Samtidigt så sitter Papi och Morbror P och spelar tvspel där ute i vardagsrummet med snacks och öl.. Morbror P och jag kom hit vid 18.30 och har käkat god mat och kollat på melodifestivalen.. vet inte om vi har några direkta åsikter om det.. lite långtråkigt att se alla uppträdanden om och om igen, och nästa vecka är de samma sak igen ;)

Igår var även jag och Morbror P och hämtade ut Lady Gaga biljetterna! Yaay. Har pratat lite om konserten nu på kvällen, de ska bli riktigt kul i maj =) Nu ska jag och Mami fortsätta att youtuba Gaga:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0