Lilypie First Birthday tickers

Mår illa...

Nu för tiden mår jag väldigt väldigt illa. Orkar inget, den lilla orken jag har får gå till att plugga. Så kräks jag så dant med. Har lite panik, min Barnmorska sa ju att den andra trimestern var den som var "bäst" vid tredje börjar man troligtivis må lite sämre igen. Den andra trimestern är ju snart slut!
Bara 6 v kvar, och det är NU jag ska må bäst på hela graviditeten. Får knappt i mig mat, men Gumsan tröstade och berättade att Pyret får näring ändå. Det är ju ändå huvudsaken!

Har känt små pickande saker i magen, igår när jag satt och läste, så hade jag den tunga boken lutandes på magen. Det pickade som bara tusan då, trodde först att det var min mage som "strulade" men när det bara fortsatte och exakt på samma ställe,så fattade jag tillsist att det var Pyret till slut. Snacka om AHA-upplevelse. Kanske gillade han/hon inte att jag hade boken där?  
Men "pickandet" är så vagt än, ser fram emot den där rediga sparken, då det känns rejält och inte går att missta.

Nu måste jag fixa mig till skolan, känns sådär m sura uppstötningar, migrän, kramp och dålig i magen.
Men jag har så mkt att plugga igen!

Många kramar på Er!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0