Lilypie First Birthday tickers

Lagar mat!

Och väntar på att ugnen ska bli varm. Tänker på Papi! Längtar efter Pyret också. Festligt att sakna någon så som jag aldrig någonsin har träffat. En väldigt väldigt lustig känsla, och skön sådan. Vi är inne på den 4e förpackningen sprutor, och priset är redan nere på ca 150 kr (kommer inte ihåg exakt). Vad skönt att man ändå får en rejäl rabatt närman inte kommit upp i högkostnadspriset!!!

Ser fram emot sommaren. Så himla sugen på att ha det öppet hemma, rå om plantor, slippa ha lager på lager på sig och äta GRILLAT!!! Ska dra på stort på den fronten i år ;)!

Kommentarer
Postat av: Moster L

vad blev de för mat då? längtar efter grillat jag med.. och färskpotatis.. och.. och ;)

2010-03-11 @ 22:24:16
Postat av: Mami

Veggo-biffarna var det jag lagade =D! Vaaaaad vi ska grilla du och jag ;)

2010-03-12 @ 07:01:34
URL: http://saraopyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0