Lilypie First Birthday tickers

Ibland har man det bra!

Idag lagade jag Crêpes till Papi att ha som matlådor!!!
Det uppskattades rejält, har ju varit dålig på att skämma bort honom på det viset på sistonde!


En typisk Stekare!


De ser ju lite roliga ut, orka inte hålla på att göra de perfekta. Sen fungerar
ju inte ugnen heller så färgen på osten är ju helt obefintlig.
Blev ngr fler men de är i annan annan form utanför bild.
Så nu blir han nog mätt Papi!!!


Och nu gör Papi egengjord Tomatsås till mig :D!
Gott vad gott det kommer bli, synd att jag inte kan blogga dofter! Mmmm säger jag bara. Papi är bäst!!!!

Kommentarer
Postat av: Moster L

Oj vilken matblogg de blev ;) Men I like it, du borde ta kort på käket/matlådorna oftare!

2010-03-15 @ 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0