Lilypie First Birthday tickers

Hungrig!!!

Jag äär så hungrig. Kramper i hela magen. Var ett bra tag sen man hade de där panik-hunger känslorna. Vet inte om det är att jag blivit bättre på mina rutiner, vet när och hur jag kan äta. Eller att jag börjar må lite bättre (med undantag för just nu dvs). Tror det är en kombo av de båda. Är det nu det vänder tro???? =O Vågar knappt hoppas.
Men inatt och i förrgår-natt har jag inte behövt gå upp ngt på natten, varken för att kasta upp eller pinka (visst har jag vaknat väldigt väldigt tidigt och gjort det men inte alls som det var förut). Hoppas verkligen att det är en trende som håller i sig =)!

Papi♥  har fixat frukost nu. Höres sen!

Chao

Kommentarer
Postat av: mormor

Hejsan hjärtat...håller tummarna för att det vänder nu....hoppas frukosten smakade bra. Kram

2010-03-14 @ 11:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0