Lilypie First Birthday tickers

Hej

Jag har varit helt dålig på att uppdatera, igen! Men jag har dock försökt. Bloggen krånglar ju lite så inläggen kom inte upp =S.
Åt just frukost, blev toast. Med ost och marmelad var det tänkt, men såg att det var ALKOHOL i marmeladen. Så tog banan på istället. Var jättegott, men nu mår man ju som alltid efter frukost!

Idag kändes sprutan ingenting. På sistonde har det börjat göra mkt mer ont. Papi säger att det är för att han har lite svårare att "greppa fläsket" (vi använder så fint språk i vårat hem, notera gärna det) nuförtiden. De orden var ovanliga ord i mina öron.

Ett kärringvil nu och hoppas man mår lite bättre till senare då jag hade tänkt att hitta på lite saker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0