Lilypie First Birthday tickers

Godmorgon!!!

Jag tar tillbaka allt ont jag sagt om sprutan tidigare! Idag gjorde det mäkta ont. Att jag någonsin kommer ta sprutan själv är helt uteslutet kan jag säga. Papi blev så ledsen när jag fick så ont stackaren. Bm har sagt att det blir värre vartefter, dels för att man blir extra känslig under huden av det blodförtunnande och för att det nu är svårare att få ett stort grepp innan man kör in nålen.

Tänk när Pyret kommer. Vilken grej!

Var hos Gummsan igår, var inte tänkt att jag skulle vara där så länge. Men man har ju alltid så trevligt. Hon bjöd på god lax och visade förlossningsbilder från en bok. Det var minst sagt, intressanta, bilder. Lika bra att vara bra förberedd men de där bilderna känns väldigt långt bort. Började skratta helt hysteriskt och såg ut som ett frågetecken. Väntade på att Gummsan skulle säga "Neeeeeeej jösses jag skojade bara! Här är de riktiga bilderna!", men det gjorde hon inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0