Lilypie First Birthday tickers

GAGA!!!

JAAAAAA!!! Moster L fixade biljetterna till Lady Gaga!!!
Vi satt inne på www.ticnet.se och var så nervösa, blir aldrig klokare på deras "kö-system".
Men varför gnälla, biljetterna är införskaffade!!!
Det blir jag, Papi, Moster L och Morbror P! Ja och Pyret så klart, får man inte glömma. Hur skulle det se ut om vi hoppade in i bilen och glömde Pyret =S.

Nu kommer vi ju få reda på om Pyret har någon bra musik-smak. Hoppas verkligen det, annars får väl jag sitta i baren och dricka sodavatten och knapra nötter samtidigt som jag gungar baken i takt till Gaga i salen bredvid.

Moster L har hjälpt mig att söka på nätet om det är någon "fara" för barnet att gå på konsert och det ska det inte vara.(Ska givetvis prata med min Barnmorska innan dess.) Självklart ska man inte ha ståplats osv men det säger ju sig själv. Dock kan Pyret visa sitt missnöje genom att börja sprattla och då får man ju ut som sagt.
Men hur vet ja om Pyret våndas eller DANSAR!!??
Tråkigt att inleda våran relation med at ta bort honom/henne från en asbra konsert med en jättekänd internationell artist mitt under introt till "Bad Romance".
Pyret kommer ha en "Jävla Morsan!!!"-attityd från första början =S....


Kommentarer
Postat av: Moster L

pyret ba "ooh this is my jam!!!" under bad romance introt. de blir bra detta!

2010-03-05 @ 10:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0