Lilypie First Birthday tickers

Varit på UL!

Nu har vi kommit hem fr Ul. Gud vad kul det var. Har två foton därifr nu. Ena bilden tycker jag är häftig, den är tagen snett nedifrån med en hand framför ansiktet. Ser ut som en papparazzi-bild och det enda man ser är iof ena sidan på kinden, munnen och 2 näsborrar. Papi och barnmorskan tyckte väl att det var lustigt att man gillade just den bilden hehe.
Fick med en profilbild också.

När jag skulle lägga mig på britsen så sa Papi att jag skulle känna efter så att jag inte fick de där yrsel-känslorna jag fick igår. Visade sig att det var samma barnmorska som skulle utföra UL som jag hade pratat med igår när jag ringde. Hon var jättetrevlig verkligen.
Allt gick bra, men så kom yrslet. Som tur av var det i slutet av undersökningen. Blir helt yr och hör och ser "luddigt" och växlar snabbt från jättevarm till jättekall. Svetten forsar och allt kändes jätte obehagligt. Usch att det ska bli sådär. Men som sagt det var i slutet så allt gick bra ändå och denna gång var ju Papi med =D.

Grabben är:

7,6 cm diameter över huvud
7,5 cm diameter över buken
5 cm långt lårben.

Väger 1181 gr. Vilket är helt normalt och ligger helt rätt i "kurvan" men är 7,8% mer än den exakta riktlinjen. (10% uppåt eller neråt är absolut inget "onormalt"). Så han ligger ju lite uppåt på skalan. Kul att han redan brås på Mami!!!


Uppdaterar med bilderna så fort de finns på datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0