Lilypie First Birthday tickers

Tjut, musik, tjut, musik...

Fastnat för en låt. Dessa hormoner är inte kloka. Inte nog med att den går på repeat HELA TIDEN här hemma. Jag tjuter som en gris varje gång jag hör den. Jag tjuter helt hysteriskt.
Varför undrar Ni? Det märker Ni antagligen då Ni lyssnar på den. Men jag tänker så mycket på grabben då. Min lilla Baby-grabb pluttinutt gulligull. Är så blödig. Om Ni träffar mig ute på stan eller ngt, snälla var inte elak mot mig. Då börjar jag tjuta.
När Babyn kommit ska jag göra en video av honom med denna låten till. Att ALLA har gjort det redan gör mig ingenting. För min kommer bli den bästa och låten betyder så mycket för mig.

Lustigt man har ju hört den några gånger innan men inte kännt så här. Innebörden har inte betytt så mycket då, men det säger ju sig självt varför det gör.






Går och sjunger frasen "Hush now..." ifrån låten. Papi tror jämt dock att jag sjunger "HASH now" och börjar direkt sjunga "Hash hash amfetamin" Med Dr Alban... Alla gillar vi olika låtar =S. När jag sen spelade upp låten för Papi blev han inte alls berörd. Han tyckte att det var en "snuskig låt". Ehm Ok???
Jo han tolkar det nämligen som att kvinnan i låten blir "besudlad" av en ängel i låten (touched by an angel) och att det är så "a little boy" kommer till.
Jag hävdar ju att "an angel" är pojken, och att det inte tas på något sånt sätt alls i låten. Haha... han e för rolig Papi....!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0