Lilypie First Birthday tickers

Misslyckat Tandhygienist och skolbesök igår...

igår hade jag tid hos min tandhygienist på morgonen. Gick lite sådär kan man säga. Så fort jag lade mig lite bakåt så började det flimmra för ögonen, kunde inte fokusera på vad hon pratade om och jag blev jätteyr. Hon frågade hur det var med mig och hjälpte mig upp. Efter en stund försvann svim-känslorna men var fortfarande yr. Provade att återuppta undersökningen 2 gr till, sista gången satt jag nästan helt upp. Men höll ändå på att svimma, svetten forsade, rann ner i ögonen och kunde inte prata ens. Hellustigt, är inte ens rädd för tandläkare, även fast putsningen senast gjorde asont. Hade ätit och druckit så allt borde varit helt OK.

Jag blev jätteorolig, fick avbryta och gick till Hemköp för att köpa frukt. Sen till skolan. Skolan ligger ju mellan Tandläkaren och US. Så tänkte att jag skulle gå dit och ringa Förlossning. Är ju dit man ska ringa nu ist för sjukvårdsupplysning.

Efter att ha pratat m en sköterska så kontaktade hon läkare åt mig och de kom fram till att jag hade vena-cava effekten. Att blodpulsådern blir klämd då man ligger ner. Otäckt, är ju van vid den där tyngden på bröstet och att ha svårt att andas. Men att hålla på att svimma känns sådär.

Hade dragit på mig jordens migrän dessutom, var bara att ta sig hem igen vilket jag blivit ordinerad. Vilken opepp!!!

Hem, försökte sova gick sådär men lyckades ju vila iaf. När Papi kom käkade vi mat, jag kastade upp sen sov vi. Ingen höjdardag m andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0