Lilypie First Birthday tickers

Städa städa

o kasta upp FÖR att man städar =S. Men fint blir det. Tänkte att karln inte skulle behöva inleda sin första semestertid med våran "Fredags-städ" vi nu kör med. Jupp Ni hörde rätt, så j*a roliga är vi att vi STÄDAR på FREDAGAR.  Wild and crazy det är vi det!
Men som sagt, försöker fixa det lite själv så han får lite vila. Men också så att vi kanske kan handla lite idag! Eller MYCKET ;)!

Men han får tömma/fylla på diskmaskin. Fixa avloppen och dyl för usch för att böja sig så dant.

Grabben bör refereras Grisen för han bökar så mkt i magen. Tror att det är en liten gris där inne. En människa kan väl inte böka sådär??!!
Det gör inget, jag älskar min lilla Grisknoe lika mycket för det. Jag har tom haft en Mini-gris så vet redan hur man tar hand om dem. Faktum är att jag är mer rutinerad på små grisar än små barn. Hmm den här tankegången spårade just ur....

Tror det är bäst att jag går och skurar ngn spegel eller liknande nu, drar igång lite micke jackson med....

höres

Kommentarer
Postat av: Moster L

Städar jag också idag.. trist ere! Men de blir ju fint när de e klart :)

pöösss

2010-07-23 @ 19:01:25
Postat av: mormor

kommer älska honom vad det än blir...som sagt vi har ju tränat på lilla sigge :)

2010-07-27 @ 14:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0