Lilypie First Birthday tickers

Seeeeeg....

Sovit dåligt inatt. Riktigt dåligt. Är så trött och min mob krånglar men orkar inte ta tag i det nu. För trött.

Vad festlig man är egentligen, igår var Grabben helt still i magen på kvällen. Helt otroligt. Jag sa det till Papi. Det har inte hänt förut. Inte sedan dess att han började sparka, eller att man började känna det. Det var såååå skönt. Annars innebär att ligga i soffan och kolla på någon serie att man ligger och får helt ont i 1 tim av diverse sparkar eller att han bökar runt så mkt att man helt enkelt inte kan fokusera i vilket fall många gånger.
10 sekunder eller något varade glädjen över "lugnet" i magen. Sen kom ORON!
VARFÖR rör han sig inte? VARFÖR försöker han inte sparka av mig revbenen? VARFÖR försöker han inte pressa ut sig 6 v för tidigt?????? Är ngt fel??!!!

Papi sa "lägg av, han vilar bara. Sover väl eller något! Det är ingen fara. Njut ist ;)!!"
2 sek efter att han sagt det, började jag buffa på magen för att väcka Grabben. Efter ett litet tag låg jag där i soffan med det bökandes lilla odjuret i magen....
Helt UNDERBART =D =D!!!


Kommentarer
Postat av: mormor

Visst är det skönare när det rör på sej...så man vet :)

2010-07-27 @ 14:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0