Lilypie First Birthday tickers

Ojojoj Bloggen uppdaterad!

Vad fint Moster L gjort på sidan. Det är ju som Ni säkert alla vet webmaster på denna sidan. Hon är så duktig och snäll som hjälper mig. Gulle ♥
Tänk att det var så längesedan redan jag fick reda på att jag var gravid. Redan då fixade Moster L bloggen åt mig =D!
Måste påstå att jag var duktigare att uppdatera förr, men tiden har gått så fort. Det händer så mkt hela tiden.

Idag hade jag tänkt att cykla ut till Morfar i verkstaden med fika. Såg fram emot det massor. Men för att kunna cykla ut med frukost måste man ju äta frukost. Då började jag kasta upp. Så himla typiskt. Mår inte så jättedåligt men har sura uppstötningar som heter duga. Så cykla blir det ju inte. Men Morfar kommer hit sen istället och lunchar =).

Idag kommer också Moster L. Ska bli väääääldigt trevligt.

Babyn har sån hicka nu och ligger liksom bakåt ryggraden så hela jag skakar då det hickar haha....

kram på Er

Kommentarer
Postat av: mormor

vilken kul bild på bloggen...tänk när Pyret leker med gungan sen....

2010-07-21 @ 09:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0