Lilypie First Birthday tickers

Jockes 30-års fest!!!

Bilder fr när vi var på Jockes 30-års fest. Var ett tag sen men bättre sent än aldrig =)...


På väg i bilen.



Papi är glad!


Mr M också glad


Jag och Jocke



Pappan till födelsedagsbarnet. Mkt trevlig karl


Gulliga Johanna som fixat med hela kalaset!!!


Bla den här supegoda maten! Jag var vääääääldigt lycklig ;)



Partyt drar igång ;)


Jag är nöjdare än vad jag ser ut ;)


Mami o Papi...


Mr M


What to say ;) hehe...


? =D


Johannas syster, jocke och Papi drar igång dansgolvet


Järn-gänget!!!


Papi smyg-matar hunden (Albin tror jag) med chips. För att rå-neka till det dagen efter ;)


Jocke med trött Mr M i bakgrunden.


Sega pöjkar, och jocke precis innan hans stol-dribbling. Fantastiskt fot-arbete!


Inte så pigga dagen efter: 1


Inte så pigg dagen efter: 2


Inte så pigg dagen efter: 3


Grabbarna i liiiiten stad vi stannade och åt i =)


Pizzeria Jericho... speciellt må jag säga =)


Papi äter Cola-skum som Mr M hittade på ett stopp på vägen hem. Smakade ofantligt illa.
Lustigt godis kidsen äter nu förtiden ;)















Kommentarer
Postat av: Moster L

Oh la la, maten ;) Ser ut som att ni hade det trevligt :)

2010-07-16 @ 15:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0