Lilypie First Birthday tickers

Hallå!!!

Jag har varit lite dålig på att uppdetare bloggen under helgen. Men det har varit en riktigt bra helg. Bortsett fr en helt hemsk halsbränna!

Den håller dessutom i sig. Grabben rör sig som tusan som vanligt. papi känner ju ofta på magen, men igår kände han när det känns som en enorm Alien försökte vända sig i buken ;). Papi såg nästan rädd ut när han såg och kände hur lillen bökade runt.
Tror vi har bestämt namn också, men inte helt säker. Vi vill ha flera alternativ tills efter förlossning då vi har sett honom. Men lutar mer åt ett namn. Vi får se ;). Jag och Papi har kommit fram till att inte säga det till ngn tills efter han är namngedd också så Ni får inte veta än ;).

Åkte till Finspång i helgen och tog en fika med Farbror B och hans Underbara fru Lilly-anne. Alltid trevligt, vi blev bjudna på våfflor m grädde och jordgubbar. Satt perfekt i kistan.

Min kusin ska ju också ha tillökning i September. Att det var i början visste jag, men hade missat att det var den 6:e. Bara 1 dag ifrån! Häftigt.
Snart kommer Morfar på kaffe och sen frukost.

Senare kanske Mormor kommer...

Höres senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0