Lilypie First Birthday tickers

Dagen hitills =)!

Morfar kom ju imorse. Det blev flingor (Kellogs red berries mmm, dock jääääkligt söta. Inte så nyttiga tror jag inte), rostmacka med ost och en kopp kaffe. Gott men kaffet triggar illamåendet, synd för det är ju gött!

Han åkte sedan iväg. Jag gjorde pajer (rabarber och hallon). Kussen m hustru kunde inte komma och fika idag, men det tar vi någon annan gång =D!

Gummsan Gubben och Söta C kom och åt paj med mig. Trevligt som alltid. Söta C var gulligt klädd i en Ko-mönstrad klänning =). Både Gummsan och Papi är helt besatta av kossor och ko-tryck. Lite kul.

Nu lagar vi en chilli-gryta (typ chili con carne. gillar inte att äta det med ris utan lägger till mer olika sorters bönor så det blir matigare, i detta fall stora vita bönor och lite linser. Serveras med bröd och grönsallad mmmm) dock kan den inte göras så stark för min halsbränna nu för tiden är inte av denna värld.
Kanske blir att se på lite Desperate sen. Så längesen vi kollade på serier. Kollade igår men innan dess var det evigheter sedan. Borde kolla på nya serien som börjar idag på 5:an. Är något förlossnings-program och man behöver ju plugga på lite hehe ;)... får se vad Papi tycker han var inte så jättesugen tror jag haha!!!

Kommentarer
Postat av: Moster L

Jooo klart ni ska se de ;) jag kommer sitta bänkad!

2010-07-14 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0