Lilypie First Birthday tickers

Bm igår...

Gick ganska bra att cykla till Us igår. Jobbigt var det ju men gick ok ändå, tog det ju i min takt. Väl hos Bm gick det bra. Hjärtat på Grabben dunkade på så fint ;). Han sprattlar så dant fortfarande. Bm kommenterar det som oftast. Var mycket enklare när han gjorde piruetter när han var 12 cm till skillnad fr ca 43 ;). Men så skönt det är ändå att känna honom böka därinne. Min lilla gris ;)!!!


Magen mätte bra och jag hade "bara" gått upp 2 kg. Exakt 2 kg sedan sist för ngr v sen. Skönt att det inte var mkt mer för jag har gått upp en del under graviditeten. Både jag och Grabben ligger bra i kurvan (kurvan mäter hur mkt man ska väga och hur stor magen ska vara osv).

Väl hemma blev det fika med Fiffi och en överraskning av Papi. Han åkte iväg med mig mot tornby-hållet. Mycket trevligt. Senare blev det thai-mat. Väldigt gott!!!

Nu ska jag ta tag i lägenheten. Mår väldigt illa och skinkar ömmar men ska försöka fixa lite bäst det går.

Kram kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0