Lilypie First Birthday tickers

ZZZzzzZZZZzzzz

Oj vad sent jag är uppe idag då!

Verkligen rekord nu för tiden. Varit såååååå trött. Och ÄR fortfarande men tvingar mig själv att vara vaken medans Papi och Mr M spelar tv-spel. Känns lagom "wild and crazy" för min del att vara uppe efter kl 00 på Trettondagsafton.
Snacka om att tider har förändrats haha!

Eftersom detta är mitt första barn så vet man inte riktigt vad man ska förvänta sig och var verkligen inte förberedd på alla symptom jag kände av.

  • Brösten ömmar, känns som om ngn huggit av dem.
  • Jag spyr och äcklas av allt hela tiden.
  • Jag hinner inte äta upp maten jag har framför mig knappt innan jag blir hungrig igen.
  • Humöret sviktar rejält. Jag grät tex för att jag var hungrig. Ehm stabilt...
  • Måste pinka heela tiden.
  • Svettas som en nunna i kyrkan (jag svettas ALDRIG annars ugn).
  • Jag åt knäck som jag slängt i papperskorgen! =S 

Det sistnämnda var verkligen ett "new low" så att säga. Att verkligen äta ur soptunnan för att jag inte kunde motstå mitt plötsliga sötsug. Snacka om en väldigt dålig karaktär.

Allt är ju dock inte neggo, vilket jag inte får glömma att nämna. Jag är ju nämligen, trots mina täta besök hos Porslins Guden, väldigt lycklig!

Och vem känner sig inte tryggare när man får höra historier om att "allt annat gör så ont, så du känner inte ens att de klipper dig där nere!!!". Tack Gummsan vad skulle jag utan dig ;). Skämt åsido så var det svinkul att ses idag!


Puss o kram till er alla!!!♥







Kommentarer
Postat av: Moster L

att äta ur papperskorgen låter ju som ett jobbigt symptom :p hoppas man slipper!

2010-01-06 @ 01:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0