Lilypie First Birthday tickers

Vaknade tidigt....

idag. Dumglott lite på Facebook. Nu är det dags att göra sig fager inför möte med ev ny hyresvärd. Ska bli intressant att slänga på sig ens jeans som man avsiktligt unvikit i några dagar. Var ju ett projekt att komma i dem redan innan man blev så glad i maten. Intressant minst sagt.

Förresten kom jag på en sak om den där järnsmaken i munnen, som många gravida i v6 och däromkring pratar om. Den har jag med. Trodde inte det. Utan att jag hade något lustigt hål i tanden. Men sen när smakar det järn?
Jättelustigt verkligen. Undrar varför det är så? Behöver jag järn-tillskott kanske???
Får ta och kolla upp det.


Papi berättade igår att han läst att många med min Reumatiska sjukdom och mina besvär, blir bättre av att vara gravida.
Som tex Raynauds (mina "vita fingrar"). Ligger nog något i det han säger, är fortfarande jääääättevit och kall i händer och fötter. Men har faktiskt märkt en liten skillnad till det bättre.

Är ju helt fantastiskt, det är för att jag har en liten del av Papi inuti mig nu som hjälper mig genom vardagen =D.


Redan en sån hyvens prick... men det är klart, vad kunde man förvänta sig med så reko föräldrar??! =D


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad bra att det blir bättre för dej att vara gravid. Ni kanske kommer att ska ett barn varje år sen....... :)

2010-01-16 @ 17:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0