Lilypie First Birthday tickers

Uppdatering om Räkan!

Jag kissade väldigt mycket i "början" men sen kändes det som att det avtog. Tyckte att det var jääätteskönt. Men nu har det satt igång igen känns det som!
Får gå upp i snitt 1-2 gr om natten och det är vääääääldigt störande med tanke på mitt morgon-humör. Papi hade glömt att ha ner toa-ringen och en natt när jag gick in på toan i mörkret mitt i natten, satte jag mig rakt ner på toan och blev så arg ;)!!!

Sen har jag en väldans värk i magen. Likt mensvärk. (Jag har alltid haft ganska stark sådan.)
Känns ganska obehagligt och ömmar rejält. Men det verkar vara normalt om man ska dömma av vad folk säger och så.

Höll på att bryta ihop dock då jag läste om att det var "normalt om man gått upp 1-4 kg i v14"... jo tack tjena mittbena!
Om det vore så väl! Jag har gått upp betydligt mer än så och är i v7!!!
Känns inte helt ok. Lustigt för jag äter faktiskt inte så onyttigt, lever ju på apelsin och dyligt. Visst ibland unnar jag mig ju någo gott som idag. Men ändå... jag åt ju dubbelt (om inte mer) så osunt INNAN dess jag blev gravid än vad jag gör nu. Embryot (om ngn dag "fostret" (;  ) är ju inte ens stort så att de skulle kunna väga mycket på så vis.

Jaja lustigt tycker jag att det är =S. Men så är det, och det är värt det.


Kramkram

Kommentarer
Postat av: Mormor

Konstigt det där med vikten :) Får väl hoppas att det stabiliserar sej snart

2010-01-24 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0