Lilypie First Birthday tickers

Trevlig kväll!

 



                                    






Dagen började med frukost med Moster L och senare åt vi lunch med Morfar Saab Resturangen. Det var jättegott, Flygande jakob och till efterrätt en Magnum white el vad den hette. Vad god!
Efter lunchen drog Moster L hem till sig och jag fick skjuts av Morfar hem till mig. Där började illamåendet på riktigt (hade redan mått dåligt på morgonen men det var inte så farligt).
Orkade inte skriva så mkt i förra inlägget men en bild säger ju mer än tusen ord ;).

Hade bokat in en Lets Dance afton hemma hos Gummsan men började känna att jag inte skulle palla med det. Som tur är tvingade jag mig upp ifr fosterställningen jag befann mig i och tog på mig 4 st byxor, 4 tröjor, 1 poncho, 1 halsduk, 3 strumpor och gav mig iväg mot Gumsan med ett stopp innan hos Fiffi. Det tog hela 10 min innan jag började frysa, det är ju rekord! Hos Fiffi bjöds det på kaffe och tjattrades en stund.
Hos Gummsan väntade väldigt god mat tillredd av Gubben, Gummsan stod för den jättegoda efterrätten och Söta C stod för att rulla ifr mage till rygg! Ett fenomen hon börjar med bara ngn timme innan jag kom dit. Vad skojigt.

Det blev tjatter och vi tittade på Lets dance. En helt suverän afton, även fast jag fick springa iväg och tillbe även deras Porslins Gud!
Glad att jag tog mig till dem och inte satt hemma och tyckte synd om mig själv.
TACK ska ni ha, det var så trevligt!


Gick hemåt, med ett stopp vid Bishop arms för att möta upp Morfar, Papi och Mr M. De hade druckit whiskey =).
Vi drog oss hemåt allihopa med ett stopp på Mc Donalds, jag köpte lite Fanta var så sugen. Gud vad gott det är!
Nu ska jag sova. Papi ligger och snarkar bredvid mig i soffan nu. Ska dra med honom till sängen. Kommer bli jobbigt att sova nära honom för han STINKER Mc Nacho Junior eller vad den nu hette. Är säkert god men har en rent avkyvärd stank. Jävla Mc Donalds! Sen gick vi hem i -19c. Varmt och mysigt var det. Som sagt tur att det inte är långt.

Vi höres mer imorgon. Godnatt mina kära vänner ♥

 


Kommentarer
Postat av: Moster L

Antar att ni sover fortfarande :p låter som en bra kväll ialf! här har vi precis gått upp och ska göra oss iordning för IKEA, woohoo!

2010-01-09 @ 10:17:26
Postat av: Mami

Va händer på IKEA då? =D. Ja o Morfar ska te Radiofiket =)

2010-01-09 @ 10:21:55
Postat av: Moster L

shopping i stora lass vettu :P

2010-01-09 @ 17:36:08
Postat av: Mormor

Låter ju som en trevlig kväll förutom besöken hos porslingsguden. Kram lilla mami

2010-01-09 @ 19:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0