Lilypie First Birthday tickers

Totalt jävla mörker

Nu la lyset i inne på toan av! Jäkligt jobbigt för har inga glödlampor och jag springer jämt på toan och pinkar. Nu får man sitta i becksvart mörker. Höjden om jävlighet.

Idag ska jag och Morfar åka och käka lunch tror jag =D. Brukar göra det ibland varannan vecka!


Med magen är det bra. Mår väldigt illa men kräks inte 1/10 så mycket som jag gjorde för några veckor sen.
Tröttare är jag, trodde inte det var fysiskt möjligt att vara så här trött. Skulle kunna och VILL emellanåt sova heeeela dagen. Vad skönt det skulle vara. Så spenderade jag förra söndagen och tänkte införa det som en tradition ;).
Har lite "hugg" i magen också, eller kanske mer åt värk-hållet. När jag äter och så. Känns som att jag har en rejäl håll =S, känns obehagligt att gå uppåträtt då. Så går och hukar mig lite utan att tänka på det * tänk Ringaren i Notre dam!
Väldigt obehagligt och man blir ju lite nervös över vad det kan vara, men en sak har jag lärt mig och det är att absolut inte bli förvånad över nya, ibland väldigt lustigasymptom.

Gummsan skratta lite lätt åt mig då jag gnällde över att jag sov så dant. Hon menade på att det blev ändring på det snart ;) och det tvivlar jag inte på att hon har rätt i hehe.
Det var så gott med våfflor som vi åt hemma hos henne! Riktigt gott, men vi hade laddat upp m 4 STORA förpackningar m våffel-smet-pulver. En smärre överdrift. Men lagade så att alla fick flera stycken.

Kl 9:15 vet jag om Papi fått sitt körkort. Är nervös nu ;). Lycka till Papi!


Höres mer sen.




Kommentarer
Postat av: Mormor

Hejsan. Får väl döpa om dej till Trötter istället för Kräkan då :)

2010-01-23 @ 13:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0