Lilypie First Birthday tickers

Tjohooo

Idag ska jag följa med Moster J och kolla på en lägenhet. En tvåa på götgatan. Vet precis vart det är eftersom jag känner flera stycken som bott/bor där. Är ett bra område och fint hus (Dock vet jag att det blåser som **** ute på balkongerna om man bor högst upp).
Hoppas bara att pizzorna är godare än vad de har varit, i huset mittemot. Annars finns det ju dock världens godaste pizzor på Abiskoskeppet ngr 100 m upp på gatan (hur kommer det sig att allt började handla om pizzor helt plötsligt....hungriiiig!).
Nej men där tror jag att ni kommer trivas. Och tror att lägenheten kommer vara helt ok faktiskt.

Efter det ska jag träffa Gummsan och Söta C. Alltid lika trevligt. Ska höra av mig till henne sen.

Sen blir det hem och laga någon middag och slappa. För övr nyser jag som en galning och det gör så **** ont i magen =S. Väldigt enerverande.


Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Moster L

fasen nu ser jag ännu mer skillnad på räkan än inatt.. eller så var jag bara så trött då ;) svansen e snart borta och huvudet lite mer ihoptryckt.. här gräddas de =)

2010-01-19 @ 14:51:47
Postat av: Mami

lilla ögat som e på g o syns då? ;) får man inte glömma!

2010-01-19 @ 23:23:25
Postat av: Mormor

Det är helt fantastiskt med lilla Räkan!!!!!

2010-01-20 @ 21:43:06
Postat av: Mormor

Det är helt fantastiskt med lilla Räkan!!!!!

2010-01-20 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0