Lilypie First Birthday tickers

Sovmorgon!

Idag med. Hade satt klockan tidigare men det var skönt att jag  ignorerade signalerna och sov ut.

Igår när jag gick och la mig var det sent, tyckte det skulle bli så skönt att sova. Men kunde inte, mådde jättedåligt. Allt snurrade och illamåendet är inte av denna värld. Gummsan hade redan förvarnat mig om att livmodern gärna får "växtvärk" i den veckan som jag är i. Illamåendet var dock rejält,
kändes som jag åkt 4 varv med en bergodalbana, uppochner, full!!

Nu blir det en pangfrukost, men har ju glömt att köpa juice!!!
Blir äggmackor iaf tror jag. Mums =D....


Höres sen!!!!

Kommentarer
Postat av: Moster L

Gú vilken go frukost dåå :) och lunchen också men den kan vi ju inte ta nån credd för =) Hörrö glöm inte att ta med piller & nya byxorna till marre sen när ni ska dit.. måste ju vara bekvämt i soffan =)

2010-01-08 @ 15:28:41
Postat av: Mormor

Usch och fy för att åka berg-och dalbanan upp och ner fyra varv, full till på köpet. Det går över snart, håll ut. Det är värt allting. Kram från den stoltaste mormodern som finns :)

2010-01-08 @ 19:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0