Lilypie First Birthday tickers

Seg i pallet!

Är det inte det ena, så är det det andre, så är det det tredje........
Skitont i halsen. Kan inte ens dricka. Kul man kan ha det. Knappt kunna gå, äta och må klippt illa hela tiden.
Hua inget kul alls. Angående illamåendet så sägs ju det gå över snart. Hoppas hoppas...

Det halsonda ska jag försöka råda bot på genom ett varmt bad som jag nu tappar upp.
Både jag och Katten har spytt massor idag (Katten gör sånt ibland *läs ofta, vi vet inte varför. Har varit hos veterinären men de hittar inget fel på henne. Personligen tror jag att hon ar bulimi. Hon hetsäter och kräks sen. Väldigt lustig Katt. But u gotta love her!).

Nu in i badet. Hör av mig sen!!

Kommentarer
Postat av: Gummsan

Jaha men då förstår jag snuttan varför du inte svarar, när du lgger i plurret menar jag. Vi kan väl höras sen kanske. Hoppas du mår bättre efteråt bara.... Pöss

2010-01-25 @ 13:21:07
URL: http://www.bejbi.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0