Lilypie First Birthday tickers

Nyårsbakis VS pigg (,inte "gris" utan alert!)


Katten, som agerade bartender på Nyårs-afton. Låg på Papi och skrattade åt att han var så bakis dagen efter =D! Hon kollade på mig, skakade på huvudet och fnös "AMATÖR!" och jag nickade instämmande.

 

(notera hinken)





Men eftersom jag inte druckit och var pigg (inte "gris" utan alert). Så fixade jag en pangfrukost till Papi. Stekt ägg, skagentoast på rester från nyårsmiddagen (Mr M hade gjort den, jättegott!), linus bakis-måste: stekta grönsaker med paprikapulver, frukter, juice och kaffe! Han blev jätteglad!









 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Så smaskigt. Man blir ju riktigt hungrig av att följa den här bloggen :)

2010-01-21 @ 21:28:53
Postat av: Mormor

Så smaskigt. Man blir ju riktigt hungrig av att följa den här bloggen :)

2010-01-21 @ 21:28:59
Postat av: Mormor

Så smaskigt. Man blir ju riktigt hungrig av att följa den här bloggen :)

2010-01-21 @ 21:29:06
Postat av: Morfar

fler kommentarer har ju efterlyst´s, men var inte tanken att de ska ha olika innehåll? =D

2010-01-22 @ 00:01:56
Postat av: Moster L

Håller med, mormor har fattat helt fel ;)

2010-01-22 @ 01:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0