Lilypie First Birthday tickers

MyRegistry.com

vilken bra grej! Moster L fixade det åt mig. Man får ett konto, och en genväg bland mina favoriter. Eller som jag i underkant av sökfältet. Där står det "Add To MyRegistry.com". Är jag då tex inne på Hm.com och hittar ngt jag gillar så klickar jag bara där och en länk till alla mina favorit-saker samlas på Myregistry med bildlänkar, storlek färg och antal som man själv önskar. Skitbra för att kunna hålla koll på vad man tycker sig behöva osv, även fast jag tror att den är utformad för att kunna ge bort digitala önskelistor. 
Papi blir nog stormförtjust över att det hädanefter inte kommer sparas ca 150 nya sidor i "favoriter" varje dag ;).

TYVÄRR funkade Myregistry på alla sidor jag testat UTOM Gina Tricot.com.  Synd för där hittade jag massor (!!!) med grejer!

För övrigt har Gina Tricot väldigt fina grejer just nu!!! Riktigt betryggande att se att allt inte är "slimmat". Då jag äter frukost 8 gr om dagen ;).

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0