Lilypie First Birthday tickers

Min dag i bilder!


Innan dagens bravader


Papi och hans Salami & Mozzarella Toast på Coffehouse By George




Jag med min Kyckling och Dijon Toast.



Papi med bio snackset i näven




Så här mycket hade vi kvar EFTER bion och vi var så mätta att vi inte kunde äta något efter bion som det först var tänkt. Papi drog på stort när det gällde popcorn och läsk kan man säga.



Jag gillade kvinnan på hörnet på Prinsessan & grodan-affishen. Om jag träffade henne någon gång så skulle vi bli jordens polare och ha svinkul! Känner det på mig...



De som inte kan läsa kan ta sig till Salong China ändock!




Sen satte vi oss på Lind´s och snacka skit.



Papis kort är trasigt och höll på att förstöra Lind´s kortläsare! Papi skrattade, kassörskan blängde.



Nu är jag hemma och kelar med Katten. Papi är med Mr M och bärsar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0