Lilypie First Birthday tickers

Mami Stallone

Inatt drömde jag att jag skulle spela in en roll med Sylvester Stallone, en action-rulle. (Jag har ju alltid haft en grej för Sylle, Arnold och de där coola grabbarna haha. Men mest Sylle givetvis!) I drömmen kommer Sylle in i rummet NAKEN, som i Demolition Man när han blir nedsövd.

Jag är givetvis proffisionell och börjar repa, har helt överseende med att han var näck. Var ju inte mitt fel.
Så kommer Papi i drömmen och säger "det här känns inte helt ok!" och "bla blablabla".
Efter många om och men får jag säga "Excuse me Mr Stallone" och avlägsna mig från rummet och gå till Papi.

Papi förklarar för mig att jag inte kan hålla på så, och jag förstår det. Men jag är arg.




När jag vaknar känner jag ett agg mot Papi. Hur kunde han avbryta mig och Sylle. Vi repade ju bara, inte mitt fel att han råka vara helt naken. =O....

"-Lycka till med halkan", lyckades jag motvilligt harkla ur mig innan jag lade mig ner igen för att tvinga mig själv till att drömma om Sylle eller någon annan råhäftig action-hjälte.
Men ödet ville inte det, slutade med att jag slöt ögonen och drömde om lök. Gul jävla stinkande LÖK!


Kommentarer
Postat av: Morfar

Naken Stallone / gul jävla stinkande lök ! Nja personligen tror jag att det var samma drömm :P



God morgon :) fått ngn tid ännu? (Morran & jag åker 10:30)

2010-01-18 @ 09:37:38
Postat av: Mami

HAHA ja de kanske de var! Nej fan ja kom precis hem ifr möte =S.

2010-01-18 @ 11:11:28
Postat av: Moster L

själv drömde jag att vi åkte till thailand för 199 kr, men de snöa om natten.. helgalet.

2010-01-18 @ 13:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0