Lilypie First Birthday tickers

Jag fick spö!

Vann inte i Alfapet. Inte lustigt då jag knappt kunde stava till "Alfapet" i förra inlägget. Papi vann, det unnar jag honom. Jag vinner JÄMT över honom annars. För jag är så j*a bra!

Nu spelar grabbarna hockey på X-boxen. Tjejerna  tjattrar. Jag är hungrig igen fast vi ätit mat förut (kyckling m gratäng goott!) och snacks. Herrskapet bjöd på lunchen. Vad trevligt man tackar och bugar!
Blir att ligga i fosterställning i soffan sen. Mår oförskämt bra med graviditeten nu (förutom lite hugg i magen som känns lite lustiga och obehagliga som upprepas titt och tätt och illamående i samband med maten. Men jag får oftast behålla den. YEAH BABY), nu har jag "bara" ont i huvudet och halsen. Men det beror ju på min förkylning jag dragit på mig =S.... Man blir lite orolig om orolig om fostret men Gummsan och Mami Mia har lugnat ner mig =)....

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Moster L & Morbror P

Tack för denna dag, vi hade jättetrevligt =)



& det är något allvarligt fel på erat alfapetspel tror jag.. varför vinner jag aldrig? något är helt klart fel. /moster



nu har vi käkat lite kvällsmat och ska glo på tv innan det ska sovas. tröööött =)

2010-01-12 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0