Lilypie First Birthday tickers

Igår....

följde jag som sagt med Moster J för att kolla på lägenhet åt henne. Den var jättefin. Men Stångåstadens hemsida har krånglat! (Jo för mig och Papi också kan jag säga!) Men jag hoppas verkligen ni får den. Fräsh och rymlig... hoppas hoppas.

Sen får vi hoppas lite för mig och Papi också. Vet inte om jag skrivit det men vi har ju satt upp oss på intresseanmälan på två lägenheter. Trodde att vi inte fått någon av de (men som sagt har det ju varit en bugg på Stångåstadens hemsida). Så när jag var hemma hos Gummsan så kollade jag på nätet en extra gång just för Moster J börjat fått besvär med hemsidan. Och där var en av lägenheterna blinkandes att vi hade fått ett "erbjudande" om den =D. Dock när du blir "erbjuden" en lägenhet så betyder det att du är en av 5 intressenter som får lov att titta på lägenheten och sen avgöra om ni vill ha den. Då går den till de som har högst poäng.

Eftersom lägenheten låg precis över gården sprang jag över och tittade direkt. De som bodde där var jättetrevliga, lägenheten var helt ok och rymlig!!!
Tackade ja direkt ;).

Så nu är det bara att hoooooppas hoooooppas att våra köpoäng räcker (det är för övrigt lägre än vad man måste ha på de flesta lägenheter inne i stan =S,,,, men denna lägenhet hade ganska låga poäng.... hmmm).
jag vill jag vill jag vill.....

Gummsan bjöd på god mat, kycklinggryta m nudlar och en hemmabakad tigerkaka med chailatte till. Gud så gott allt var. Käka nästan upp hela tigerkakan själv kändes det som. Usch och jag som undrar varför man går upp så mycket =S...

Skriver mer sen... nu ringa stångåstaden!


Kommentarer
Postat av: Morfar

chailatte? hoppas era förhoppningar slår in ;)

2010-01-20 @ 09:06:58
Postat av: Mami

aaa de e svingott! ska göra/köpa en sån åt dig ngn g! Ja ja hoppas verkligen! det är ju den lägenheten vi körde förbi o tittade på! nu har ja satt upp oss på en billig etage-lägenhet i huset vid berzelius-skolan. där du brukade spela de där flipperspelen du vet ;). Skitfin e den :D. Om de skiter sig med den andra

2010-01-20 @ 09:33:09
Postat av: Moster L

Hoppas hoppas :)

2010-01-20 @ 12:53:49
Postat av: Mormor

Håller tummarna!!!! :)

2010-01-20 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0