Lilypie First Birthday tickers

Help me.....



Hade jordens största bråk nu, om en smörgåstårta.
Hävdade då och fortfarande att jag hade rätt att balla ur.
Dock kanske man kan bete sig mer moget då man förklarar sina argument än vad jag gjorde.
Jag känner mig så ledsen. Minns knappt när jag grät så här mycker senast.
När jag såg på film med gravida tyckte jag jämt att det var så gulligt och charmigt när man märkte av deras humörsvängningar.
Det är allt annat än gulligt kan jag säga.

Kommer behöva en jävla massa näsdukar!!!!


Kommentarer
Postat av: Moster L

De är inte du som e ledsen, de är hormonerna jöö!

2010-01-06 @ 12:28:34
Postat av: Mormor

Då får vi väl ladda upp med pappersnäsdukar.

2010-01-06 @ 12:59:07
Postat av: Anonym

2010-01-06 @ 14:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0