Lilypie First Birthday tickers

Heeej!

Nu har vi ätit frukost! Aprikoskräm igen =D. Till frukosten spelade vi Alfaphet. Men vi räknar aldrig ut vem som vinner. Det är lite störigt ;).
Vaknade för några timmar sen.
Har förbannat ont i leden på högra stortån, skitlustigt. Aldrig haft det förut. Det festliga är att Papi haft ont på exakt samma ställe och jag har inte fattat hur han menar. Men nu har hans värk försvunnit. Hellustigt, det spökar här!
Men kan ju inte gå!
Jaja det ska jag ju ändå inte göra, närmast på schemat står ett kärring-vil!


Inatt kunde jag inte sova, hade så förbannat mycket sura uppstötningar och mådde så illa. Papi kom med ett glas mjölk till mig. Det hjälpte lite. Han är så snäll Papi!!!



Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tur att papi finns... :)

2010-01-24 @ 13:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0