Lilypie First Birthday tickers

GRATTIS PAPI!!!!

zzzZZZzz säger Katten  Bartendern Signe serverar hädanefter LOKA  mmm va gott!  innan tårtan! 

ska hon ha mer?  Papis egenhändiga!  kolla här då!  love

Sista kortet på granen!!!           har jag gjort ALLDELES SJÄLV! Teckningen asså! =)                 tårta är gott!          ojoj    


Väldigt trevligt med besök var det!!!!
Vilken tid jag tog på mig att ladda upp bilderna. Upptäckte att Papi inte var med på så många av bilderna.

Kram o hej!

Kommentarer
Postat av: Moster L

Mm, nu blir jag hungrig ;) & fin bild på dig o mamsen, eller ja.. mormorn ;) Signe är ju visserligen en läckerbit hon med..

2010-01-07 @ 00:31:30
Postat av: Mormor

Det var så trevligt och vilka goda tårtor.. :)

2010-01-07 @ 10:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0