Lilypie First Birthday tickers

Godmorgon!!!

Ojoj! Idag blev det sovmorgon. Jätteskönt. Har sovit jättedåligt på sistonde!
Ska försöka sätta i mig ngt snart så att jag inte mår så illa.

Moster L kommer hit sen, alltid lika trefligt!
Ska snacka skit och äta lite. Ev drar jag iväg henne till HM också. Tur att man bor nära nu när det är så kallt.
Bara ngr hundra meter.

Men först på schemat så står det "Vårdcentralen". Ska ta massa prover där för ett besök jag har på US nästa vecka.
Nu blir ni säkert jätteoroliga och det behöver ni inte bli, det är inget allvarligt. Jag berättar mer om det lite senare el någon annan gång!

Chaoo så länge!

Kommentarer
Postat av: Moster L

Skönt att de gick snabbt o smidigt på vårdcentralen ju :) o mysig fika... de får vi göra igen, minus vårdcentralen :P

2010-01-07 @ 18:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0