Lilypie First Birthday tickers

Godmorgon!

Vaknade när Papi gick till jobbet. Gick upp för jag kunde inte somna om. Jobbigt för jag är så himla trött nuförtiden. Måste sova mycket annars står jag inte ut. Sen var jag så hungrig med så har satt i mig lite yoghurt!

Igår blev jag sjuk också, badet hjälpte deffinitivt inte. Däckade i soffan och sov bort hela dagen. Feber och jättekramper i magen.
Blev dock lite bättre då Papi kom hem och fixade världens mat senare på kvällen =).
Nu mår jag mycket bättre men ska försöka sova lite mer.
Ska ringa Papi och se om han pratat med Stångåstaden!

Får ju reda på om vi fick lägenheten nu idag =D. Jättespännande. Den är mindre än den vi har nu, dyrare, längre bort från stan, i anslutning till äldreboende och gammelrosa köksluckor. MEN den har HISS, en egen LOFTGÅNG, DISKMASKIN och TVÄTTMASKIN och sen blir vi ju granne med GUMMSAN och hennes UNDERBARA FAMILJ.
Jag hoppas verkligen, orkar inte med dessa trappor vi har i denna lya. I denna stad är det så svårt att hitta lägenheter med hiss,
bara det är en bedrift!




Nu sova!











Här är en bild på planlösningen. Loftgången är i anslutning till hallen. Det finns inte en dörr i vardagsrummet mot en balkong. Vet inte varför det är så på ritningen.

Kommentarer
Postat av: Moster L & Morbror P

Vi hoppas ni får lägenheten! :) Håller alla tummar vi har.. & krya på dig, du får bädda ner dig i soffan framför någon bra film.

2010-01-26 @ 12:15:35
Postat av: Diana - Gravid ♥

Har nu tävling om valfria barnkläder i bloggen, delta gärna! =) Kram

2010-01-26 @ 13:12:26
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0