Lilypie First Birthday tickers

Godmorgon!!!

Inatt har jag sovit 11 tim! =O... Ok inte är jag utvilad för det, lika trött och ont i halsen som jag har haft de senaste dagarna.

Drömmer massa helt otäcka mardrömmar med! Helt sjuka drömmar med. Mestadels om KÖTTFÄRS. Jag vill inte drömma mer om köttfärs. Köttfärs börjar göra mig rädd.
Men det är gott!

Vad ska man äta idag hmmmm. Pytt i panna? Köttbullar m gräddsås?? =)

I helgen blir det förhoppningsvis bio med filmen Avatar om halsontet försvunnit. Hoppas Hoppas verkligen. Kul att bli lite pigg och hitta på något. Känner mig så trött och seg. Komiskt då vi kollade bio-tider och Papi ville se 20-21.30 bion! Hallå de går ju inte!!!!
sover ju jag. Bion 14.45 är det knappt med. Då är ju den slut 17.35. Sen ska man kanske äta en bit efter det. Då är kl som tidigast 19.00.... Då är det ju "jagbordesovatime", börjar sakta men säkert se ut som en neandertalare!

Skulle fan behöva en kanna kaffe och MASSA coca cola men det FÅR JAG JU INTE dricka så mycket av.... ARGGGH...

Men som sagt får köra på en tidig bio. Eller käka innan..... OCH efter? haha nevars...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0