Lilypie First Birthday tickers

God mat och trevligt sällskap!

Var lite dålig på att uppdatera igår. Var så trött!!!
Ringde iaf Stångåstaden. De berättade att vi får svar om vi fått lägenheten vi sökt senast den 25-26e. Så nästa vecka!!!
Vi sökte en till lägenhet på Östgötagatan, en etagelägenhet. Skitfin verkligen! Men idag såg jag att vi hade för få poäng =S.

Dock vill jag ju hellre ha den hos Gummsan,Gubben och Söta C! Vad roligt det skulle vara!


Moster J kom hit igår en sväng och Kussen Å. Trevligt, de drog och käkade mat på stan och jag stannade hemma.
Senare på kvällen började jag göra rotmos med falukorv och ugnsrostad sparris med ciron, olivolja och vitlök. Maten blev väldigt god faktiskt. Papi blev glad över att maten var färdig då han kom hem. Trevligt att kunna sitta och prata lite i lugn och ro. Känns som vi inte har så mycket tid för varandra. Men det är ju inte lustigt, jag sover hela tiden och Papi övningskör vid sidan av sitt heltidsjobb. Imorgon är det uppkörning. Jag håller på dig Papi!!!
Citygross och Frasses nästa i sånna fall!!!  =D haha



Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken måltid, blev sugen :)

2010-01-21 @ 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0