Lilypie First Birthday tickers

Gó Morrn!

Nu är det dags att ta tag i mig själv, lägenheten och tårtorna som ska förberedas. För idag kommer finfrämmat
som ska fira Papi som fyller år imorgon!

Papi är inte så nöjd eftersom han vill sova mer och inte kan det när jag är vaken. Men jag har massa grejer att ta tag i så jag måste.


Idag mår jag bra. Svettningar under natten som alltid iof. Har ett illamående som börjar komma krypande men det brukar vara rejält värre!
Med en macka kan jag nog lura illamåendet att försvinna helt, hoppas jag!


Idag på fikat har nog Papi planerat att säga till sin släkt, är spännande. Blir lite nervös.
Ska bli kul att träffa alla.
Nu ska jag springa och pinka!


Hej svejs ♥

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ses om en liten stund.

2010-01-06 @ 09:52:07
Postat av: Moster L

Ses senare idag, de ska bli kuuul! Kom ihåg att räkan inte heter räkan idag.. då kan jag inte äta räkor!



PUSS

2010-01-06 @ 12:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0